Shop Mobile More Submit  Join Login
The Cabin in the Woods by JonDavidGuerra The Cabin in the Woods by JonDavidGuerra
UPDATE: This print is now also available as a T-SHIRT on Redbubble: [link]


You can NOW Pick up the Cabin in the Woods Art Print over in the NPW Shop:[link]

Here’s The Cabin in the Woods art print, all fin­ished! Going to debut it at Mon­ster Con This week­end!
If you’re in San Anto­nio drop in, ADMISSION IS FREE, say “hi,” pick up some cool comics and spooky art.
Add a Comment:
 
:icondieultimatetroll:
Dieultimatetroll Featured By Owner Feb 22, 2015  Student Digital Artist
BEST FANART OF CABIN IN THE WOODS EVER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

AND A T-SHIRT ?! 
YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY !!!!!!!!!!!
(sorry the caps)

BTW i've done a snowman fanart:

dieultimatetroll.deviantart.co…
Reply
:iconjondavidguerra:
JonDavidGuerra Featured By Owner Feb 23, 2015  Professional Artist
Hahaha, Thank you so much! 
No worries about the caps, LOL!

That's a pretty awesome Snowman! Well Done! 
Reply
:icondieultimatetroll:
Dieultimatetroll Featured By Owner Feb 23, 2015  Student Digital Artist
Thx you * Smiles*
Reply
:iconredsligbra:
redsligbra Featured By Owner Feb 1, 2015  Student General Artist
OH My GOD THE MONSTERS ARE SO CUTE
Reply
:iconjondavidguerra:
JonDavidGuerra Featured By Owner Feb 3, 2015  Professional Artist
haha, thanks!
Glad you like them.
Reply
:iconredsligbra:
redsligbra Featured By Owner Feb 3, 2015  Student General Artist
:P
Reply
:iconroversden:
RoversDen Featured By Owner Dec 29, 2014  Hobbyist Traditional Artist
SCP: Contaiment Breach in a nutshell
Reply
:iconjondavidguerra:
JonDavidGuerra Featured By Owner Dec 30, 2014  Professional Artist
Haha, pretty much! :)
Reply
:iconalina-sup:
Alina-sup Featured By Owner Dec 11, 2014  Student Artist
Patience!!
Reply
:iconjondavidguerra:
JonDavidGuerra Featured By Owner Dec 15, 2014  Professional Artist
Indeed! 
Reply
:iconpaynexkiller:
Paynexkiller Featured By Owner Nov 13, 2014  Student Photographer
I can't find the guys in the white masks?
Reply
:iconjondavidguerra:
JonDavidGuerra Featured By Owner Nov 13, 2014  Professional Artist
The Dolls? 
Reply
:iconpaynexkiller:
Paynexkiller Featured By Owner Nov 13, 2014  Student Photographer
The guys in suits with white masks?
Reply
:iconjondavidguerra:
JonDavidGuerra Featured By Owner Nov 14, 2014  Professional Artist
Yeah, all four are there in the upper left. They're my favorite from the movie. 
Reply
:iconzuckerwolke:
Zuckerwolke Featured By Owner Jul 22, 2014  Hobbyist
Fuckin great movie La la la la 
And your picture is also really great lol :D
Whats your fave person? Mine is Marty Meow :3 I am a dummy!  he's the best :D:D
Reply
:iconjondavidguerra:
JonDavidGuerra Featured By Owner Jul 23, 2014  Professional Artist
Thanks!
Not sure if I have a favorite person...my favorite monsters are the Dolls though. 
Reply
:icontoothshy11:
Toothshy11 Featured By Owner May 11, 2014  Student Filmographer
Man, this movie is awesome! >X3
Reply
:iconjondavidguerra:
JonDavidGuerra Featured By Owner May 12, 2014  Professional Artist
Really was! 
Had to do this print after I saw it!
Reply
:icontoothshy11:
Toothshy11 Featured By Owner May 12, 2014  Student Filmographer
That's awesome! :D
Reply
:iconpyrojackal:
Pyrojackal Featured By Owner May 5, 2014
such an amazing movie, good job
Reply
:iconjondavidguerra:
JonDavidGuerra Featured By Owner May 5, 2014  Professional Artist
Thanks! One of my favs too! :)
Reply
:icondeadite21:
Deadite21 Featured By Owner May 2, 2014
Hell yes!!! Love this!
Reply
:iconjondavidguerra:
JonDavidGuerra Featured By Owner May 5, 2014  Professional Artist
Thanks you!
Really great movie. Had a blast creating this!
Reply
:icondeadite21:
Deadite21 Featured By Owner May 5, 2014
No prob!
Reply
:iconsomeguy231:
someguy231 Featured By Owner Mar 3, 2014  Hobbyist General Artist
My favourite part was when the athlete guy was gonna jump the ridge and all hope and aspiration are put into him, then BAM! Into the force field. I laughed my ass off at that. 

Other than that, nice drawing.
Reply
:iconjondavidguerra:
JonDavidGuerra Featured By Owner Mar 5, 2014  Professional Artist
LOL! YES! 
It was the guy who played Thor. You knew it was going to happen and ....wait for it...wait for it...and BAM! 
Reply
:iconjpmouz:
jpmouz Featured By Owner Nov 15, 2013
Am I blind or is there no angry molesting tree :(
Reply
:iconjondavidguerra:
JonDavidGuerra Featured By Owner Nov 16, 2013  Professional Artist
LMBO! No there is not, sorry.  Maybe next time.
Reply
:iconnightslash:
NightSlash Featured By Owner Aug 22, 2013
I love this piece; everyone's expressions are perfect. I also love how happy the snake looks lol.
Reply
:iconjondavidguerra:
JonDavidGuerra Featured By Owner Aug 23, 2013  Professional Artist
LOL! Thanks! Nothing like being surrounded by other cool monsters to make one happy ;)
Reply
:iconpatrickc1193:
Patrickc1193 Featured By Owner May 31, 2013  Student Traditional Artist
SWEET JOB!!!!!!!!!!
Reply
:iconjondavidguerra:
JonDavidGuerra Featured By Owner Jun 3, 2013  Professional Artist
Thanks, man!
Reply
:iconfoxpen:
foxpen Featured By Owner May 14, 2013
Yup. After weeks of Ooooooogling this, I went ahead and bought the damn shirt.

I REGRET NOTHING.
...except not buying it sooner...
Reply
:iconjondavidguerra:
JonDavidGuerra Featured By Owner May 21, 2013  Professional Artist
OH, AWESOME! Thanks for picking one up. If you want to send a pic of you with the shirt, give me a heads up and I'll post it up on the site! :D Thanks again.
Reply
:iconfoxpen:
foxpen Featured By Owner May 23, 2013
I'd be happy to, as soon as it arrives! : )
Reply
:iconjondavidguerra:
JonDavidGuerra Featured By Owner May 23, 2013  Professional Artist
:D
Reply
:iconblueanna33:
blueanna33 Featured By Owner Apr 29, 2013  Hobbyist General Artist
I love the cartoonyness of it all!

Makes me regret missing out on it when it came out on theaters.
Reply
:iconjondavidguerra:
JonDavidGuerra Featured By Owner Apr 29, 2013  Professional Artist
Thanks! :D
Reply
:iconstantheslamman:
stantheslamman Featured By Owner Mar 26, 2013
I LOVE YOU!!!!! FOR THIS. I GONNA BUY THIS SHIRT.
Reply
:iconjondavidguerra:
JonDavidGuerra Featured By Owner Mar 27, 2013  Professional Artist
Hahaha! ;) Thank you! :D
Reply
:iconktobermanns:
KtObermanns Featured By Owner Feb 3, 2013  Professional Traditional Artist
Fabulous! I ordered the shirt last night. I really love what you did with this.
Reply
:iconjondavidguerra:
JonDavidGuerra Featured By Owner Feb 4, 2013  Professional Artist
Thanks you so much! Also,thank you for picking up a shirt, I appreciate it! :)
Reply
:iconktobermanns:
KtObermanns Featured By Owner Feb 4, 2013  Professional Traditional Artist
Thank you! It's awesome, and I suspect once I start wearing it around my friends will want their own. :D
Reply
:iconjondavidguerra:
JonDavidGuerra Featured By Owner Feb 5, 2013  Professional Artist
Now that would be way cool!
You made my day! :D
Reply
:iconktobermanns:
KtObermanns Featured By Owner Feb 5, 2013  Professional Traditional Artist
Glad to hear it- I just found out the shirt is on its way to me, and that made mine! :D
Reply
:iconktobermanns:
KtObermanns Featured By Owner Feb 18, 2013  Professional Traditional Artist
Hey, just reporting in: shirt fits great, awesome quality! Super pleased, have already given the link to like three people. :highfive:
Reply
:icontemphis:
Temphis Featured By Owner Feb 2, 2013  Professional General Artist
Joss Whedon linked to you on Facebook. I think that means you win the Internet. Sadly, it may also mean that you suddenly die to increase the emotional impact of the Web, because Joss kills, man.
Reply
:iconjondavidguerra:
JonDavidGuerra Featured By Owner Feb 2, 2013  Professional Artist
LOL! Thanks for the heads up, man! And thanks for the warning, too ;)
Reply
:iconladybunnypool:
LadyBunnypool Featured By Owner Feb 1, 2013
SO MUCH AWESOME!!!
Reply
:iconjondavidguerra:
JonDavidGuerra Featured By Owner Feb 2, 2013  Professional Artist
Thanks you! :) It's a great movie, one of my favs! It needs to be celebrated more, IMO. :)
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
October 12, 2012
Image Size
228 KB
Resolution
560×862
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
15,458 (6 today)
Favourites
347 (who?)
Comments
95
×